Assegurança de la llar
Estalvi i pensions
Assegurança de decessos
Protecció de pagaments

BanSabadell Vida y Pensiones signa un conveni de col·laboració amb l’Observatori dels Sistemes Europeus de Previsió Social Complementària de la Universitat de Barcelona

La incorporació de BanSabadell Seguros al patrocini de l’Observatori expressa l’interès de l’entitat per fer front a l’augment de la longevitat, a la necessitat de desenvolupar la previsió social complementària, com un element més de l’estat del benestar, i a la promoció de l’estalvi a llarg termini.

El doctor Xavier Varea, director de l’Observatori, ha recordat que “els eixos principals de la nostra plataforma són formació, investigació i divulgació sobre la previsió social complementària dins de l’estat del benestar”. En aquest sentit, la incorporació de BanSabadell Vida y Pensiones indica el seu compromís amb aquests objectius.

Esther Pichardo, directora d’Estalvi i Pensions de BanSabadell Vida y Pensiones, ha manifestat que “L’Observatori ens permet divulgar i conscienciar sobre la necessitat de previsió social complementària entre tots els representants socials, per poder contribuir al benestar futur de la societat. Volem aconseguir la col·laboració i la implicació de tots els actors necessaris (la societat, l’Estat i el teixit empresarial) per fer que l’estalvi per a la jubilació esdevingui una realitat”.

Amb aquest acord, totes dues institucions es comprometen a treballar conjuntament per generar sinergies que afavoreixin tant un coneixement social més extens de l’estat del benestar com l’estudi sobre els factors que afavoreixen el desenvolupament d’un sistema integral de protecció social, en què la previsió social complementària té la seva funció.

Amb el patrocini de BanSabadell Vida y Pensiones, l’Observatori reforça la seva condició de plataforma oberta a la societat en la qual participen les principals entitats del mercat de la previsió social complementària, junt amb entitats d’un marcat caràcter social, professional i acadèmic, i en què les diferents parts interessades comparteixen l’objectiu de generar consciència col·lectiva basada en el coneixement dels problemes de la societat.

L’Observatori es reafirma que caldrà un consens polític per abordar el desenvolupament ple de les recomanacions del Pacte de Toledo en matèria de previsió social complementària i que, mitjançant el diàleg social i la negociació col·lectiva, la patronal i els sindicats hauran d’incorporar instruments de previsió social complementària als convenis col·lectius.